Hot !

4 Gambar : Lelaki ini cuba menyuci dosa seorang P-lacur wanita dengan darah

Seorang lelaki berusia 42 tahun itu yang merupakan seorang penganggur mengekori seorang wanita p-elacur ke dalam sebuah bilik hotel dan cuba merompak serta menyerang dengan pisau pemotong buah dalam keadaan wanita itu tanpa pakaian.

Kejadian berlaku sebulan lalu di daerah Wanhua New Taipei City, walaupun rakaman kejadian itu hanya baru dikeluarkan baru-baru ini.

Menurut laporan mengenai Shanghaiist, lelaki itu, yang dikenal pasti oleh nama keluarga Shi, apa yang berlaku untuk 'membersihkan dia dari dosa-dosa bapanya.




Pelaku memberitahu polis bahawa dia telah mendengar 'Tuhan' memberitahunya semasa menyertai upacara agama tiga tahun lalu bagi membersihkan dosa-dosa seorang pelacur dengan darah.

Dia kemudian keluar dan membeli pisau buah-buahan dari sebuah pasar raya tempatan untuk sekitar 200NTD, tetapi menunggu mangsa wanita ini untuk bertindak.

Dia cuba melarikan diri apabila kakitangan hotel, dimaklumkan oleh jeritan wanita itu, bergegas untuk membantu beliau.

Polis mempersoalkan sama ada lelaki itu, yang mendakwa sebagai 'Rasul dari Tuhan mempunyai sejarah penyakit mental. Bagaimanapun, beliau memberitahu mereka semasa peperiksaan yang "kepalanya amat jelas".

Mereka memutuskan untuk mendakwanya kerana rompakan dan mencadangkan bahawa pendakwa menghantar dia untuk pemeriksaan perubatan.


Mangsa wanita, yang dikenal pasti oleh nama keluarga Dai, terselamat kejadian itu.

0 Response to "4 Gambar : Lelaki ini cuba menyuci dosa seorang P-lacur wanita dengan darah"

Post a Comment