Hot !

Jual Pakaian Serendah RM 2




TANAH MERAH - Orang ramai berpeluang membeli pakaian pada harga rendah apabila Pelangi Timur Kuala Krai yang tenggelam ketika banjir baru-baru ini mengadakan lelongan barangan di Bandar Baru Tanah Merah, di sini semalam.

Pengurusnya, Muhammad Sabri Zulkifli berkata, barang dilelong adalah dari dua kedainya di Kuala Krai yang tenggelam namun masih boleh digunakan. Justeru barangan yang terjejas dijual pada harga RM2.

 


Muhammad Sabri (berbaju merah) membuat lelongan barangan di Bandar Baru, Tanah Merah.


 

Menurutnya, selain kain pasang, jubah, tudung, baju kurung juga dijual pada harga murah.

"Kita mula membuat lelongan sejak kelmarin, lelongan dijangka dibuat sehingga Sabtu ini.

"Selain di Bandar Baru Tanah Merah, cawangan di Jertih dan Kota Bharu turut membuat lelongan barangan-barangan dari cawangan Kuala Krai," katanya kepada Sinar Harian petang semalam.

Muhammad Sabri berkata, sambutan diterima daripada orang ramai sangat menggalakkan. Mereka dilihat terus menyerbu premis itu sehingga petang semalam.

Sementara itu, tinjauan Sinar Harian mendapati orang ramai mengambil peluang membeli barang jualan yang dijual pada harga rendah.

Harga tudung misalnya yang dijual pada harga RM2 menjadi tumpuan orang ramai.

Dalam pada itu, beberapa kedai pakaian dan kasut di Tanah Merah turut membuat lelongan barangan yang terjejas akibat banjir baru-baru ini.

 

sumber: sinarharian

0 Response to "Jual Pakaian Serendah RM 2"

Post a Comment