Hot !

Bekas Pengurus Nad Zainal Mengamuk

"Babi.. Sial nye nad zainal.. Kau cabar aku.. Kau tnguu.. Kau tnggu.. Kau pernh sewa bilik kat umah aku.. Kau pernah bwak bf kau datang tido umah aku.. Kau kantoi dlm bilik ngn bf kau ngn mak kau.. Family kau salah kan aku ngn admin fans kau.. Satu family nk menutup kesalahan sendri..


Bekas Pengurus Nad Zainal Mengamuk

Now Kau nk cover citer kau.. Maslaah kau.. Nak perhatian org ekk.. Kau boleh keluar steatment kat melodi cakp manager lama kau larikan duit.. N then nk cari manager baru.. Kau tahu rumah aku kan.. Pernah sewa bilik kat umh aku bwak bf kau kn.. Knapa tak report polis.. Kenapa tak cari aku.. Last msj kau ngn aku.. Bank in gaji aku yg kau hutang.. Tu pun bayar half2.. ..

Kau boleh cakp larikan duit kau.. !!! .. Kau mmg mental nad zainal.. Pangil polis.. Aku nk tengok sape yg kena tangkap.. KAU KE AKU!!!! Aku ada bukti semua msej2 kau ngn aku.. Pasal family kau.. Pasal bf kau.. Pasal keje kau.. Tngu k.. Aku diam2 je kau buat cam ni.. Tak kemana laa kau weh.. Artis paling bermasalah dalam dunia!!!"

Itulah antara permulaan perang antara bekas pengurus Nad Zainal, Alog Zuren di media sosial. Segalanya bermula apabila Nad Zainal dikatakan telah mengeluarkan kenyataan yang dianggap tidak benar di Melodi oleh bekas pengurusnya itu.


Bekas Pengurus Nad Zainal Mengamuk

Sejam kemudian, Alog Zuren menulis lagi sesuatu mengenai bekas artis yang pernah diuruskannya dulu...


Bekas Pengurus Nad Zainal Mengamuk

"Nad zainal.. Lagi satu aku nak cakap.. Mak aku ngn mak remy ishak cuzen.. Aku dua pupu ngn remy.. Jangn berangan laa .. Mana ada fand kau minta kau bercinta ngn remy..

Kau yg suka sngt ngn remy tuu.. Remy pun x hingin laa ngn kau.. Xpernh fans2 kau paksa kau bercinta dengan remy ishak tuu.. Kau nk cover diri kau mmg berlagak.. Tak reti menghargai keje kuat fans kau.. Kau keluar steatment macam tu kat roti kaya.. Apakah bongokkk sngt.. !!!!

Ada bukti tak cakp fans kau paksa kau.. Dn mnta kau buat yg bukan2... Pergi roadtour abpbh kat kedah pun kena pujuk.. Kena merayu kat kau.. Kat mak kau.. Baru kau nak pergi.. Klau tak HARAM.. Kau nk pergi jumpa perminat dan join roadtour tuu.. Bukti semua ada.. Mmg bodoh!!"

#Uishh..tetiba je perang beso meletus....huhuhu

sumber

0 Response to "Bekas Pengurus Nad Zainal Mengamuk"

Post a Comment