Hot !

SENARAI MODEL SUPER SEKSI YANG KORANG TAK TAHU SEBENARNAYA DIA ADALAH LELAKI..!!



Jangan mudah tergoda atau terpedaya dengan kemolekkan tubuh dan paras cantiknya ,kerana lima model wanita ini sebenarnya adalah lelaki . Namun, disebabkan satu dua perkara mereka memilih bertukar menjadi seorang wanita yang tak kalah memikat ! 



Transjender , merupakan sebutan bagi mereka yang dilahirkan sebagai lelaki tetapi apabila dewasa mengubah penampilan persis seperti seorang wanita . Sehingga sukar membezakan antara model wanita sebenar dan yang bukan . Sebab mereka sama ramping , berwajah jelita & sensual seperti supermodel wanita yang lain . 



Kalau korang masih tidak percaya ,jom tengok lima model transjender yang berjaya mencapai kejayaan sebagai model catwalk masa kini... Cuba perhatikan dengan teliti , secara mata kasar boleh kah korang mengenal pasti bahawa mereka bukan seorang wanita ??



ANDREJ




Berasal dari Australia , Andrej dikenali sebagai model androgini ( seorang lelaki berpenampilan bak wanita ) dan popular kerana talentanya berpose untuk koleksi busana dua jantina , yakni wanita dan lelaki . Pada Januari tahun 2011, Andrej diamanahkan oleh Jean - Paul Gaultier dan Marc Jacobs untuk memeragakan fesyen pada lini wanita dan lelaki , di Paris Fashion Week .



Hal lain yang menarik , dalam laman models.com , pada tangga top 50 model lelaki , dirinya berada pada urutan ke - 18 . Namun , menurut hasil undian majalah FHM , Andrej ada pada urutan ke - 98 sebagai 100 model wanita paling seksi di dunia .







LEANDRO CEREZO





Dilahirkan sebagai Leandro Cerezo pada tahun 1981 , model kelahiran Brazil ini sudah malang melintang menekuni kerjaya di dunia fashion , yang menurut beberapa orang merupakan industri yang kejam dan dangkal . Bukan perkara yang mudah bagi Lea untuk berjaya meraih pengiktirafan sebagai model transjender . 



Tetapi , melalui usahanya yang memakan masa hingga menahun , sekarang Lea dikenali sebagai salah satu model yang diambil kira dan menjadi muse untuk seorang perancang fashion kelas atas , Givenchy .







ISIS KING





Rakyat Amerika dan pelbagai negara di dunia , mengenal Isis melalui acara televisyen pencarian model berbakat , America 's Next Top Model , di pusingan 11 . Walaupun sebelumnya telah berkarier sebagai model selama tujuh tahun , tetapi program TV bekas supermodel Tyra Banks ini , merupakan batu loncatan yang indah bagi Isis . Kerana, walaupun tidak keluar sebagai pemenang , namun kehadirannya sebagai model transjender pertama pada acara tersebut , telah membuat pemerhati dan pelaku industri mode mengenalinya .



Model kelahiran Maryland dengan nama Darren Walls di tahun 1985, atas sokongan dan permulaan dari Tyra , serta melalui kepakaran perubatan Dr Marci Bowers , telah berjaya melakukan pembedahan organ pembiakan pada tahun 2007 lalu .




SAMMY




Lebih dikenali dengan nama pentas , Sammy , berjaya terpilih sebagai Miss International Queen di tahun 2011 . Model asal Thailand yang menurut para juri pertandingan tersebut mempunyai peribadi yang menarik , super dan berwawasan luas ini , kerap kelihatan diatas pentas peraga pereka ternama di Bangkok .







CHAMILA




Kelahiran Sri Lanka yang juga merupakan salah satu finalis pada pertandingan kecantikan , Miss International Queen Pageant , sekarang ini masih berjuang merintis karier sebagai seorang model pendatang baru.

0 Response to "SENARAI MODEL SUPER SEKSI YANG KORANG TAK TAHU SEBENARNAYA DIA ADALAH LELAKI..!!"

Post a Comment