Hot !

PANAS! "Waran Tangkap Akan Dikeluarkan Untuk Gadis Peluk K-Pop Jika Tidak Serah Diri!" - JAWI




KUALA LUMPUR: Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) telah memberikan masa seminggu kepada remaja yang terlibat dalam video K-Pop untuk menyerah diri.



Pengarah JAWI Paimuzi Yahya berkata waran tangkap akan dikeluarkan jika remaja tidak bekerjasama, Utusan Melayu dilaporkan.



Beliau berkata kes itu akan dibawa ke mahkamah dan perbicaraan yang akan dijalankan sebelum membuat keputusan mengenai hukuman atau denda.



Beliau menggesa mereka untuk tampil ke hadapan dan membantu dalam penyiasatan untuk memastikan isu ini diselesaikan secepat mungkin.



Sebelum itu, Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) berkata ia akan mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap K-Pop B1A4 konsert penganjur berikut perbuatan yang tidak sesuai yang berlaku pada majlis itu.



Ketua Pengarahnya Datuk Othman Mustapha berkata tindakan seorang gadis Melayu tudung-berpakaian yang memeluk dan mencium oleh ahli B1A4 pop band Sabtu lepas adalah sangat memalukan kepada rakyat Malaysia, khususnya umat Islam di negara ini.



Video tiga minit-dan-21-kedua yang telah hilang sejak menunjukkan virus beberapa perempuan Melayu memeluk ahli-ahli kumpulan.



Berikutan itu, Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin di Twitter beliau telah menulis dicirikan artis lelaki sebagai "bukan lelaki sejati".



Acara itu Dianjurkan oleh TGM Sdn Bhd, syarikat mengenakan bayaran diantara RM199 dan RM799 sebagai yuran kemasukan untuk sesi bertemu dan menyambut.



B1A4 adalah pemain muzik dari Korea Selatan yang diuruskan di bawah WM Entertaiment . Album pertama kumpulan itu, bertajuk 'O.K' telah dikeluarkan pada tahun 2011.



kumpulan itu terdiri Jung Jin Young, Shin Dong Woo, Lee Jung Hwan, Cha Seon Woon dan Gong Chan Sik.

0 Response to "PANAS! "Waran Tangkap Akan Dikeluarkan Untuk Gadis Peluk K-Pop Jika Tidak Serah Diri!" - JAWI"

Post a Comment