Hot !

Nasihat Rosmah Mansor Mengenai MH370

Isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor berharap masyarakat menghentikan sebarang spekulasi berhubung kehilangan pesawat Penerbangan Malaysia MH370 demi menjaga hati dan emosi anggota keluarga penumpang dan anak kapal.

Misteri Kehilangan Pesawat MAS yang luarbiasa menjadi perhatian umum rosmah


dan kemampuan Malaysia menangani Krisis Global mendapat pujian seluruh dunia. MH370 Kotak Hitam Manusia. Badigol Soot makin sasau dengan spekulasi yang bersimpang siul.

Jangan buat spekulasi selagi tak dapat maklumat sahih. Saya harap seluruh dunia dapat memikirkan perasaan kaum keluarga 239 orang yang menaiki pesawat itu.Jika sesiapa yang mempunyai maklumat sahih dan kredibel perlu tampil ke depan dalam usaha ke arah mengesan pesawat itu yang hilang sejak 8 Mac lepas.Jangan seperti anda baling batu dan sembunyi tangan (dalam membuat spekulasi). Itu pengecut namanya, jangan mengata saja, tak bagi solution (jalan penyelesaian).

Nasihat Datin Seri Rosmah Mansor disiarkan secara langsung melalui laman web Bernama ketika ditemu bual dalam Rancangan Ruang Bicara selama sejam terbitan BernamaTV. Sumber:Kosmo. Bila Rosmah Mansor Berbicara Mengenai MH370

0 Response to "Nasihat Rosmah Mansor Mengenai MH370"

Post a Comment